Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

mai lányok - biszexnek lenni divat

Fiatal biszex, és leszbi lányok egyre többen vannak! Miért? Talán, mert nagy divat lett, és a fiúknak ezzel akarnak tetszelegni, vagy azt hiszik magukról hogy a másik nemmel is jó lehet a szex; ezek a "biszex" lányok igaz még a pasikkal sem találtak rá a közös örömszerzés rejtelmeire, de ők máris újat szeretnének... A társkereső lapokon sok ilyennel találkoztam, lehet hogy ezt a mai önző pasiknak köszönhetik??

Friss topikok

  • szőke néni :-): Hát.. az biztos, hogy elég kevés azok tábora, akik igazi Férfit tudhatnak magukénak!! (a szó minde... (2009.02.26. 22:58) Hárman párban! -De hogyan?????
  • szőke néni :-): Köszönöm, nem is tudom valami csoda folytán.. talán hogy itt a nyár.. feléledt a blogom! Örülök, h... (2008.06.19. 21:04) Hát nem túl könnyű...
  • Su_n: Láttam én már én olyat is ahol egy nő használ ki egy másikat. Sajnos nem is egy esetben. (2008.06.17. 15:14) Mi a véleményetek???
  • BS: Mikor ez megy a tvben: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film Persze h divat! (2008.02.19. 10:39) Még mindíg sláger a Trió! :-)
  • szőke néni :-): Remélem Édes, megváltozott a véleményed!!!!!!!! Én csak azt akarom, hogy elhidd a szavam, amit azt... (2007.12.18. 23:05) Egy Nő aki reménytelen! Vagy talán mégsem?

Linkblog

Egy Nő aki reménytelen! Vagy talán mégsem?

2007.12.15. 18:01 | szőke néni :-) | 2 komment

Még mindíg kételkedem!!!!!!!!!!!!!! Mert nem hív fel, hogy halljam... talán nem is akarom, mert fájna az igazság.... talán álmodozni jobb róla!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nem tudom, hogy hová soroljam, azt a Nőt akivel plátói a kapcsolat...
Aki azt írja, hogy szeret, imád... és hogy velem akar élni! Úgy hogy még a hangját sem halottam soha... és nem találkoztunk!!!

Nem tudom, hogy létezhet-e ilyen érzelem, ami csak úgy kialakul az emberben, amikor levelezik, chat-el "valakivel" akit még soha nem látott! És sajnos azt kell mondjam, ezze a mai virtuális párkereső kalandokra, hogy az esetek 90 %-ában becsapnak, hazudnak, kihasználnak ismeretlenül! Hiába őszinte az ember! (Mert, ha valaki a mindennapi életben, az emberekkel alapból őszinte, akkor láttatlanul sem képes hazudni!!!) De sajnos én mégis azzal találkozom nap mint nap, hogy az emberek, a gép mögé bújva élvezik, ha mások lehetnek, és másnak adhatják ki magukat, mert úgysem látjuk, és nem vonhatjuk kérdőre, bármit tesz, ír!!! Pedig a sok csaló megérdemelné, ha bekopogtassanak hozzá: - ne hidd, hogy megtorlatlanul játszol a másik emberrel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ez még, sajnos nem lehetséges... és ezt tudják!!!
Visszatérve, én mindettől függetlenül hiszek, és bízom abban, hogy vannak kivételek... természetesen az ember magából indul ki!!! De mégsem bizonyította be nekem senki, hogy igazat mond, hogy tényleg BÍZZAK!!!
Én végre kézzel foghatót szeretnék, hogy halljak, lássak, és érezzek!!! Ne csak a szívem, a lelkem, na meg a vágyaim! Magamnak! Hanem MÁSNAK!!!!!
Ha tényleg igaz, hogy két ember az interneten ilyen érzelmekre képes! És ilyen szeretet is ki tud alakulni! Akkor ÉN (MI) leszünk az ellenpélda, mindenkinek! És azt várom, hogy végre kimondjam: VALÓBAN LEHET HINNI, ÉS MEGISMERNI OLYAN EMBERT AKI KÉPES IGAZAT MONDANI, aki nem hiteget, aki ŐSZINTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS ÚGY, HOGY MÉG AZ ÉLETBEN NEM TALÁLKOZTATOK!!!!!!!!!!!
Mindenkinek, csak ezt kívánom Karácsonyra!
Hogy szeretetre leljetek! És megtaláljátok a másikban amit igazán lehet szeretni: a lelkét!


CSÓK

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr39265015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pataki Zsófi 2007.12.17. 16:37:00

Szia Édes Niki
Olvastam a Blogjaidat. Elkeserít s fáj hogy közprédára teszed az érzéseimet. Már hosszúideje vívodom önnmagammal, hogy mi lenne
a helyes, a jó. Hát ez nem. Amit most írok az csak a privát véleményem, lehet hogy rosszul értelmezem a dolgokat, nem tudom.
Eddig azt hittem hogy CSAK EGY! lányra vágysz! CSAK egyre aki szerethet, s viszont szereted! De most úgy vettem ki szavaidból hogy mindegy hogy ki az, csak legyen valaki akivel eljátszadozhattok!
Ettől féltem s ettől félek! Mindegy. A szívemben azért továbbra is bezárva tartalak! Nekem még mindig jobb ha könnyek közt álmodom
rólad, mint sírjak utánnad! Titkolozásom egyik fő oka, amit idáig nem mertem elmondani, NEM VOLTAM MÉG ÖNKÉNT NŐVEL!!!
Ami megtörtént az egyszer volt, kényszerből, testi erőszak hatására!
Az exem csinálta ezt velem. Akkor megutáltam a pasikat! De nem
mondhatom hogy megszerettem a nőket. Te a kivételek kivétele vagy!
A SZÍVED, a LEKED, megfogott, felkavart. Nekem nagyon kedves a
lényed, szemed, szád, kedves arcod.
Nem felejtelek, örökké emlékezek rád, bárhogy lessz is.
Én már most kész vagyok, hátha még látnálak s éreznélek is!
És ha utánna nem lessz tovább, nem én vagyok, az igazi?
Nekem ott lenne a vég, most úgy érzem. Ettől félek nagyon, s ezért nehéz a kezdet!!!!
Nem mondhatom öszintén hogy bisex, de azt se hogy hetero.
Egy telefon beszélgetés mit változtatna ezen? Szerintem semmit.
Nem vagyok egy reflektor fényben sexelő típus. Szeretem ha csak
ketten s sejtelmes félhomályba burkolózva töltjük el az estét.
Lehet hogy álomvilágban élek, de nekem ez így szép.
Szia
Zsófi

szőke néni :-) 2007.12.18. 23:05:29

Remélem Édes, megváltozott a véleményed!!!!!!!!
Én csak azt akarom, hogy elhidd a szavam, amit aztán tettel is bizonyítani akarok!!!!!!!!
Csók!!!!!!!!!!!!
Neked!
Puszi, írok!!!!!!
Címkék: szerelem nők boldogság
süti beállítások módosítása